اسلایدر

دوستت دارم...








کلبه تنهایی


 

دوستت دارم را مینویسم...
 

 بخوانی یا نخوانی قلمم همچنان روی صفحه میلغزد برای تو
 


 

دوستت دارم را میگویم...
 

 بشنوی یا نشنوی صدایم همچنان ذکر میگوید برای وصال تو
 


 

ای نگارم ای صنم ...
 

عاشق و دلدار دیرین تو منم
 

ز بیم نبود چشم بی پروایت میلرزد تنم
 

با نیت رسیدن به وصالت فال حافظ میزنم
 


 

میزنم فال و می چندساله میریزم درون جام
 

می نخورده من مستم, ور نه نمی افتادم درون دام
 

آری مـن در دامـم و خرسنـدم از ایـن دام
 

پخته ی روزگار کرد مرا این دام از این خام
 


 

من از این صبر چند سالست که مستم
 

ور نه من از دنیا و می و میخـانه رسـتم
 

آه........ دیگر از این صبر عیوبی خستم
 

چه کنم؟ کار دیگری بر نمی آید ز دستم
 



نظرات شما عزیزان:

عمو ناديا
ساعت18:19---15 تير 1392
خدايا اين انصاف است!!!!
يك گلو و اين همه بغض......


عمو ناديا
ساعت21:02---13 تير 1392
دلم خوش بود :
اگرچه دستانش در دستانم نیست ، دلش که با من است !!!
وقتی دلش با من است یعنی تمام او از آن من است …
اما حالا نه دستانش در دستانم هست نه دلش با من !
چقدر سخت است تحمل اینکه به یکباره تهی شوی از او......


عمو ناديا
ساعت21:01---13 تير 1392
خدایا….
یا نوری بیفکن ، یا توری…
ماهی کوچکــت از تاریکی این اقیانوس می ترســـــد !..


عمو ناديا
ساعت7:38---10 تير 1392
ادمي غرورش راخيلي زياددوست دارد.
شايد بيشتر از داشته هايش دوست مي دارد.
حالا ببين اگر غرورش رابه خاطر تو ناديده ميگيرد!چقدر دوستت دارد!
اين را بفهم ادميزاد!!!!.....مخاطب خاص.......
عمووووووووووووووووو اپم بيااااااا


هستی
ساعت19:50---8 تير 1392
سلام.....................خیلی جالب بود

هستی
ساعت19:49---8 تير 1392
سلام.....................خیلی جالب بود

خط خطي هاي من
ساعت21:03---5 تير 1392
اپم بيااااااااااااااااااا امير

عمو ناديا
ساعت21:01---5 تير 1392
غلط کرده باران

حالا که مرا به تو بد عادت کرده!

بی تو می بارد...!!!

روز و شب!

بی خستگی!

من اینجا ! تو آنجا !

و نگفتم چرا غمگینم ! غلط کرده باران !.


خط خطي هاي من
ساعت21:00---5 تير 1392
اپمممممممممممممممممممممممممممم ممم بيا اميررررررررررررررررررررررررررر ر

آیدا
ساعت9:25---8 فروردين 1392
سلام آقا امیر وب قشنگی داری.

شعر دوستت دارم رو بیشتر از همه دوست داشتم

مرسی

مایل بودی به منم سری بزن
پاسخ:عزیز تو وبتون نمیه نذر گذاشت مشکل داره


رضا
ساعت13:23---29 تير 1391
امیرعلی خان خیلی عالیه

هستی
ساعت17:27---4 تير 1391
یک نفر در همین نزدیکی ها

چیزی

به وسعت یک زندگی برایت جا گذاشته است ...

خیالت راحت باشد

آرام چشمهایت را ببند

یک نفر برای همه نگرانی هایت بیدار است

یک نفر که از همه زیبایی های دنیا

تنها تو را باور دارد ...





هستی
ساعت17:25---4 تير 1391
هی نازت کنم با ای وبت
زدی تی خال دادا
خیلی قشنگه وبت
منتظر حضور گرمت میمونم
بااااااااااااااااااای


مهری
ساعت17:34---6 ارديبهشت 1391
عزیزم هر موقع که گفتم


مهری
ساعت11:21---6 ارديبهشت 1391
دلم چند سال است روزه عشق گرفته است.اذان افطارش را تو بگو
پاسخ:مثلا چه مواقعی؟


افسونه
ساعت23:25---5 ارديبهشت 1391
سلام
امیدوارم همیشه موفق باشی
وب خشکلی داری
پویا و سرشار از نشاط باشی
اهنگ بذار برا وبت خشکلتر میشه داداشی


مهری
ساعت12:00---5 ارديبهشت 1391
خرابتم نذار هر کی از کنار ما رد میشه بگه این خراب شده ماله کیه

دل ارام
ساعت15:21---3 ارديبهشت 1391
mkh1377.blogfa.com

m
ساعت8:22---3 ارديبهشت 1391
نظر ها م رو تعید نمی کنی
پاسخ:اره ادرسشو بده.....................


m
ساعت19:12---1 ارديبهشت 1391
گفت بودی اسمت امیر علی
پاسخ:اره.اره دارم


m
ساعت19:10---1 ارديبهشت 1391
کی برات چه تصمیمی گرفت داداش گلم با خودت در گیری هاهاها

m
ساعت13:41---1 ارديبهشت 1391
نابالی کلمه دیگه ای جز ای نازت کنم بلد نیستین
پاسخ:چه تصمیمی برای من گرفتن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


مهرزاد
ساعت20:39---31 فروردين 1391
با با بهش جواب بده داداشی

محمد
ساعت15:18---31 فروردين 1391
نازنين آمد و دستي به دل ما زد و رفت .پرده ي خلوت اين غمكده بالا زد و رفت .كنج تنهايي ما را به خيالي خوش كرد خواب خورشيد به چشم شب يلدا زد و رفت. درد بي عشقي ما ديد و دريغش آمد آتش شوق درين جان شكيبا زد و رفت. خرمن سوخته ي ما به چه كارش مي خورد كه چو برق آمد و در خشك و تر ما زد و رفت. رفت و از گريه ي توفاني ام انديشه نكرد. چه دلي داشت خدايا كه به دريا زد و رفت .بود آيا كه ز ديوانه ي خود ياد كند ؟آن كه زنجير به پاي دل شيدا زد و رفت .

وبلاگ نسیم زرین دشت


reza
ساعت14:55---29 فروردين 1391
وب زیبای داری داش امید وارم موفق باشی

God Of War 
ساعت23:14---28 فروردين 1391
سلام وب خیلی قشنگی داری

می شه منو با عنوان دانلود ترانه های یاس لینک کنی من تو رو لینک کردم
پاسخ:داداش تو که لینکتو اشتباه فرستادی


مهرزاد
ساعت15:16---25 فروردين 1391
سلام داداش خودم

اپ بسیار زیبایی بود

همین طور ادامه بدی بهترین وبلاگ رو میسازی

بای داداش

موفق باشی
ای نازت کنم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:,ساعت 14:22 توسط امیر علی |




مطالب پيشين
» <-PostTitle->
Design By : dashtchat.ir